woensdag 27 juli 2011

82-Eindelijk!

Voor iemand die beweert de naai-wereld te willen veroveren, wordt hier maar heel weinig gepost over stofkes en stiksels.  Ik had hetzelfde excuus als vele anderen: het was gewoon te druk!
Maar, nu is het vakantie en hetgeen dringend moest, hoeft nu ineens niet meer.

Er is dus tijd om fietstochtjes te maken met deze super-kinder-fiets-stoel (Een tip van deze fantastische dame).  En dankzij deze investering van Wederhelft trappen wij flitsend door de wijde omgeving van onze woonplaats.
Er is ook tijd om lekker te koken uit dit boekje, maar dat zei ik u hier ook al.
En er is dus ook tijd om dingen te maken.  Het is helaas nog iets te vroeg voor mij om dapper te gaan waar niemand ooit al is geweest. Dus heb ik me virtueel bij de hand laten nemen door haar en haar en haar en nog vele andere mooie voorbeelden die de voorbije maanden te zien waren in blogland. 

Het dekentje is af!  (applaus, dank u)
Het stofje is van Michael Miller en komt van hier, de paspel is zelfgemaakt met biais en satijnen koord (ondanks alle online hulp ook nog met een Moeke langs mij) en het dekentje komt van hier!
Ik heb nog een mini-beetje-stof over, dus misschien kan ik er nog een kussentje uitknijpen voor dat schattig meisje dat ooit (als het lot ons allen goedgezind is) een goede vriendin van kleine S zal zijn!

1 opmerking: