donderdag 8 maart 2012

95-Lopen is ontspannend, toch?

Ik loop.  Regelmatig zelfs.  Waarom?  Voor mezelf, voor mijn job, om mijn hoofd helder te maken, voor die reep chocola die ik niet kan laten, voor de Wederhelft (zodat hij niet te veel moet vertragen als we er samen op uit trekken), voor dat half uurtje niets anders aan mijn hoofd dan wat de iPod mij voorschotelt.
Ik loop.  Al een hele tijd... dat impliceert dat ik beschik over een groot aantal gadgets zoals de juiste schoenen, de hartslagmeter (die wordt niet gebruikt), het petje, de iPod en de kledij.  U kent dat misschien, die broek en dat t-shirt die al jaren gebruikt worden en die er nog steeds goed uitzien... denkt u toch.
Ik loop... en vind het dus niet leuk om midden op straat tegen gehouden te worden door een dame die me vertelt dat de achterkant van die trouwe loopbroek toch wel heel doorschijnend is en daarmee mijn helder hoofd vertroebelt.  Ze zei dat ze praktisch mijn blote poep zag, als ik liep.
Ik loop, dus... maar eerst ga ik op zoek naar een nieuwe lievelingsbroek.  Excuseer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten