donderdag 10 maart 2011

58-Baboushka

Ik voel me niet zo lekker.  In elk geval niet lekker genoeg om te gaan werken. Buikgriep en openbaar vervoer zijn nu eenmaal niet zo'n goede combinatie.
Maar gelukkig is er een 'silver lining' aan het ziek zijn.  Je hebt dan al eens tijd om iets ineen te knutselen voor vriendinnen met bekoorlijke dochters. 
Ik was al een tijdje op zoek naar een leuk kersenpitkussen-vormpje voor een hippe meid.  Vandaar het model: Baboushka.  Met de losse hand getekend en om het wat interessanter te maken snel een zakje opgestikt (techniek die ik me nog niet eigen had gemaakt-en het is er aan te zien).
De kussentjes zelf zijn niet zo groot.  Gelukkig zijn de bekoorlijke dochters dat ook niet en passen ze perfect op kramperige buikjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten